
Navštíveno 2565x


03.03.2013, 17:12 |
snuky Chci se zeptat jestli někdo nemá zkušenost s tímto autem a motorem, potřeboval bych to v kombi. Co jsem pročítal na netu recenze vypadá to celkem spolehlivě, ale byl bych rád kdyby někdo napsal objektivní osobní zkušenost. Koukám se na roky mezi 2006-2009. Budu rád za každej potřeh na co si dát třeba pozor apod. Díly jsem koukal docela normální ceny( až na ložiska ) díky moc.
motor by měl být Fiaťácký JTD, takže co se toho týče,velice spolehlivý, i když jeden nejmenovaný člen s těžkým komplexem bude tvrdit něco jiného :)

03.03.2013, 17:21 |
motyc Jak už je napsáno výše...motor výborný italský držák. Od roku 2007 by měl být již mírně upravený typ s vylepšenými vířivými klapkami. V tvém případě by měl na 99% být s DPF. Co je mi známo, tak všechny kombíky s tímto motorem ho měly, takže na to si dát třeba pozor.
klapky se dají jednoduše pořešit, pokud bys nechtěl DPF, tak cendler určitě pomůže ;)

03.03.2013, 19:47 |
snuky Ještě pro laika DPF ? Možná by přicházela v úvahu i Astra 1,7 CDTi rovněž rok 2006 +

03.03.2013, 21:21 |
Hanes | Upraveno: 2013-03-03 21:31:18
Jeden můj zákazník prodává kombíka s tímto motorem. Za mě pěkný auto, rozměrově velmi velkorysé, s motorem no problém a když je problém, tak jako u všech common raylů. V létě jsem na tom dělal spojku s dvouhmotným setrvákem, stálo to dost peněz, ale jinak fakt dobrý. Pokud ho ještě má mohu zjistit víc informací, co si pamatuji je to původem české auto je druhým majitelem, nyní koupil úplně nové auto a před vánocema mi říkal jestli o někom na vectru nevim.
Edit: teď koukám že ho postavil do bazaru, je to teda o rok pod tím co chceš, ale vim že tě nečeká výměna spojky a že je to zachovalý auto poctivě servisovaný.
[ Link ]
pro mě za mě.....
když to přeženu tak já sem můžu klidně vkráčet a bez jedinýho fakta z mojí strany můžu začít plivat po zdejšim členovi nahoře s tim že má těžkej italskej komplex a kamkoliv vkročí tak píše jen a jen o tomhle a ničem jinym .... :))
k tématu....
řikejte si co chcete ale když bych měl přispět k tématu tak vectru s timhle motorem bych fakt nechtěl.... mět to srovnat s 1,7 CDTi tak myslim že mi nikdo nebude mít za zlý když řeknu že ta 1,7 od isuzu má minimálně 2x takovou životnost co 1,9ka ital :)) časem prověřená věc.... než mít v německym autě posraný JTD v kombinaci s DPF dodělanym v německu.... i kdyby čirou náhodou to JTD fungovalo normálně což se stát nějakym zázrakem vklidu může tak OPEL a DPF to je noční můra všech majitelů od novejch aut a koupit to jetý to je lepší si rovnou namazat na hlavu hovno a chodit po ulici a řvát "sem idiot" .... prostě oplí regenerace nefunguje a zásadně se to pouští každýmu když jede náhodou chvilku někde 80 po jižní spojce, zadusí se motor začnou lítat saze a neuděláte s tim ani hovno :) kupř. kolegy tchán měl kdysi starou zafiru tak o tý mluvil jen v dobrym, postupem času našetřil na novou koupil novou s timhle motorem a DPF a od tý doby už nechce opel ani vidět pokud se nejedná o starou zafiru :D větčně ho to někde nechalo, pořád problémy s DPF takže klapky sou pak pricházka růžovym sadem :)
a nemám rád pojmy "od 2007 se tam tohle a tamto" .... to sou hovadiny který v praxi fungujou asi tak že místo jednoho kurvítka se tam objevěj dvě jiný....jako třeba 2.0tdi který v očích všech lidí je od verze CR zcela vpohodě zatimco po stejnym časovym úseku co se kašujou starý PD tak se CR vykaší skoro víc ještě :D

04.03.2013, 10:53 |
motyc S DPF naštěstí tu čest nemám...můj liftback se vešel do toho, aby ho něměl od výroby :) kombi co vím, tak ho mají všechny...určitě s tím problémy budou, jestli nějak znatelně víc ,než u ostatních automobilek, to netuším. Od isuzu mám zkušenost s naftou, co se dávala do VB ta 1.7ka. A tu musím potvrdit jeho slova, že toto Isuzu je opravdu "skoro" nesmrtelné.
Mám 1,5 roku VC hatchback 110 kw rv. 2005 - těsně před FL. Kupoval jsem to se 182k km. Teď mám 212k km. Za tu dobu co to mám, tak sem měnil termostat, žhavičky a teď oprava alternátoru. Jinak klasika olej, filtry. DPF nemám a sem rád, ale jak už je napsáno u kombíku na 99% bude :-)
u každý automobilky s tim sou problémy....
-je to totálně k hovnu
-je to kurevsky drahý
-ekologie ani omylem leda tak tahání peněz lidem z kapes.....
to se nafta s EURO3 , dá se tam tahle věc a aby náhodou to nevypouštělo něco ve městě tak se to střádá v tomto filtru a jakmile se to dostane někam nekde na konstatní rychlost tak tam pošle neftu a tyhle nastřádaný EURO3 sračky z vejfuku to vyplivne takovym způsobem že to v místě nad autem udělá díru v ozonový vstvě.....
bohůžel u dost automobilek to nefunguje ani takto a buď ten filtr chcípne relativně dost rychle a dáš kilo za opravu a výměnu za novej nebo blbne řízení regenerace což konkrétně u opelu je ten největší problém.....
ISUZU je prostě nezničitelnej traktor.... ano když to vezmu v praxi tak isuzu je o dost hlučnější na chod ale určitě míň než rotačka 1,9 koncern, nejede to nějak vyloženě svižně ale řere to 5L pořád...a i když od VB je tohle ISUZU už dost faceliftovaný tak pořád je to ten samej odolnej motor a je to skoro nesmrtelný..... máme ho i doma v civicu je to nějaká 03ka rok a pohoda...sice nemá moc najeto ale maká.... v -10 ti je lepší tam přitankovat trochu naturalu do nafty protože jinak má problémy se startem a musí se jít mačkat balónek...ale to je jedno protože italové nestartujou už když je nad nulou jak praví známé pořekadlo zakládající se na pravdě protože takovýhle věci nevznikaj zbůhdarma....
jo alternátor u 1,9JTD je velmi výdržná věc.... asi tak jako altíky ve folcwágnech :) kámoš má stilo s 1,9JTD a altík kaput, vysral baterku, fiat servis to opravil s tim že dl novou baterku a vono to jelo tak to tim zavřely a za tejden auto kaput opět, nová baterka vyzkratovaná kaput, altík výměna za novej takže drahý, tejden na to setrvák a problémy který byly předtim s motorem jmenovat nemusim to bylo turbo kantáre, hadice od turba ruplá takže opět zůstal stát, EGR nevyřešitelnej problém doted, 2 vstřiky kaput.... IC ruplo samovolně...
doteď se ztrácí brzdovka a nikdo netuší kam asi jí žere motor a hází vejfukem pryč :D
všeobcně vzato tak teď má auto z roku 2007 nebo 8 teď nevim, má to najeto opravdovejch 200 je od začátku v rodině le on to má od 50... pěněz na opravách to stálo neskutečně už do najetí 200....
takže doprdele kdo si kopít JTD aby mělo už najeto 200 ? :D
auto chce prodat prodává to přes půl roku a proč doprdele nikdo nechce auto z roku 07 s najeto 200 opravdovejch s tim že to stojí mnohem míň než oktávka zo 5 let starší ? :D
proč se teda ty koncerní motory tak ceněj když dle zdejších expertů neni lepší nafty než JTD ? :D prosč sou ty vaše auta tak levný a neprodejný zatimco jiný srovnatelný auto se prodá za dvojnásobnou cenu do tejdne i když má vác najeto a je starší tak proč si doprdele lidi nekupujou ty lepší italský novější auta co maj míň najeto ?? vysvětlete mi to už někdo.... neni to náhodou tim že sou to mrdky a každej to ví včetně vás ? :)

04.03.2013, 12:39 |
Hanes | Upraveno: 2013-03-04 12:43:19
Filtr pevnách částic je věc co se sere v každým autě a každej výrobce s tím má problém, ale bohužel když chceš novější naftové auto nevyhneš se tomu.
Takže jsou dvě možnosti
1. Jezdit jedničkovou octavií s 66kw která je nesmrtelná a všechny moderní tdi přežije, ale nedostat se do budoucích emisních zón ve městech.
2. Koupit moderní auto které je vybaveno filtrem pevných částic, jak s ním začne být problém tak filtr kvalifikovaně vydnat a nechat upravit řj. aby to fungovalo, investice do nového filtru jsou vyhozené peníze.
Všichni vědí že opel neměl nikdy povedené naftové motory a v těch lepších případech je prostě nakupoval jinde a auta jezdila, jasně že by bylo fajn když by vectra měla koncernové tdi s rotačním čerpadlem,ale nemá tak je to jtd menší zlo než nějakej pokus od opelu.
Jen si uvědomte že do budoucna nebude jiná možnost u naftového auta než common rail a filtr pevných částic a motory klasickými tryskami tu nebudou na věky věků.
Začnou emisní známky jak v německu a jsem zvědavej kolik lidí bude rychle schánet auto filtrem pevných částic aby mohli parkovat u domu.
Edit: Zase se to dostalo jinam než se snuky ptal, tak snuky pardon.
Hanes: myslim ze se pletes s tim, ze nebude jina moznost nez DPF. Jiz nyni se pouziva aditivum AdBlue (roztok mocoviny) ktera se vstrikuje do vyfuku a motory pak splnuji nejprisnejsi euro normy. Dnes je 80% vsech trucku timto vybaveno a splnuji v pohode normu euro 5 nebo euro 6 a uz se to normalne dava i do osobaku. DPF je totalni kravina.
chtělo by to zde asi ujasnit jednu drobnost....
koncernová rotačka 1,9 tdi rozhodně neni nikde na špici spolehlivosti naftovejch motorů oněch let .... :) ale rozhodně patří k lepšímu průměru a v našich končinách k rozšířený motorizaci způsobený všeobecnym bludem že to je nejlepší motor pod sluncem :)

04.03.2013, 13:23 |
Hanes | Upraveno: 2013-03-04 13:23:59
No nic, to nemá smysl.
Přejí hezký slunečný den.

04.03.2013, 15:27 |
snuky tak jak pročítám příspěvky, vypadá to ,že se spíš zaměřim na tu Astru 1,7 CDTI kombi. Ale teda děsíte mě s tím filtrem pevných částic. To znamená že třeba zrovna tu Astru neseženu bez filtru ? Aby to nedopadlo tak že koupim Passata 1,9tdi .. ale chtěl jsem něco novějšího a hlavně změnu od koncernu..

04.03.2013, 15:37 |
Proffesor_W | Upraveno: 2013-03-04 15:38:30
zjisti si co to odstraneni DPF stoji a pak se nervuj :) ti to tady vybarvuji jak kdyby ti to melo zruinovat zivot na dvacet let
astra s 1,7mou je dobrá volba.... astra je lepší na údržbu, VeCe už je dost odfláknutý auto....
1,7 je dělník , nic to neřere, moc to nejede ale bohatě to stačí ke svýmu účelu.....
opravdu profi odstraění DPF bejvá drahý, u dost aut i problém řešitelnej jedině další řídící jednotkou která simuluje data z čidel od DPF.... i specializovaná firma je schopná to posrat (cimbu třeba) kde se jim nepovede v ECU vypnout regeneraci třeba :) prostě auto s tim sou potíže a že to je bez toho neznamená že je po potížích :)
A jestli se můžu vetřít....
Zafira 1.7CDTI vs 1.9CDTI okolo roku 2010?
Tady platí to stejný, brát radši 1.7?
nismo: jak jsi psal o těch spolehlivých cdti od isuzu, týká se to i naftových motorů co jsou v Opelu Meriva?
Kam se sere 1.9 TDi ... To Nismo sere lepši kydy :-))))