Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > spárování klíče passat B5

 o Navštíveno 8675x o
o 01.03.2013, 20:57 | jp1
mám auto jen s jedním vystřelovákem (433MHZ), koupil jsem starší klíč, teď ho jen potřebuju spárovat (imobiliser i dálku) a vyfrézovat klíč(novou planžetu mám). Kde za dobrý peníze ideálně K.Vary, Chomutov, možná i Praha
dík za info


o 01.03.2013, 21:08 | thepyroman
tohle sem minule resil mam B5,5 tez jeden klic, sel sem do vyrobny klicu a ze by mi udleal komplet klic stejnej jak mam a i sparoval za 3000kc pak sem sel do druhehe obchodu se stejnym dotazem a tam to same za 4500kc myslim ze kdyz se takhle poptas nekde kde delaji klice s tim ze obal uz mas tak by ti i podle me vysel nekdo vstric ..
o 01.03.2013, 21:12 | jp1
to už mám za sebou a z těch částek mi šla hlava kolem, hlavně dělaj novej model, ne můj starší a tak prý lepší starší klíč...............
o 01.03.2013, 21:14 | Ravo | Upraveno: 2013-03-01 21:15:20
nech si vyfrézovat drážku (Mister Minit v Brně chtěl 500,- jen za frézování!!!, nakonec to udělali v Intersparu na Vídenské za 200,-) a samotný spárování IMMO (immo tyčka nesmí být už párovaná, musí být čistá - jeslti máš starší klíč, tak si kup novou čistou immo tyčku a vyměn si ji v klíči) a dálky ti udělá kdokoliv s VAGem - mě by ostuda liskala si za to něco zásadnějšího vzít, spíš jen nějákou symboliku (flaška apod.)...
o 03.03.2013, 20:22 | Lukin.xxx
to ravo:a immo udělěláš jak?
o 03.03.2013, 22:23 | Ravo | Upraveno: 2013-03-03 22:24:16
Nevim jakou verzi imma v tom passatu ma, muj koncern se dela tak ze pres VAG lognes do jednotky budiku (obsahuje i jednotku imma - musis znat PIN, pokud neznas tak se da vyhashovat z bitove kopie obsahu jednotky) a tam das prizpusobit zadany pocet klicu (stavajici pocet +1), pak vsechny klice postupne projet zapalovackou. Novy klic musi mit cistou immo tycinku (nesmel byt predtim priparovanej jinde).
Presny postup si vycti ve VISu, je to tam pekne popsany
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3098 sekund.