Chlapi, mam Exchange 2010, mam tam distribucni skupinu info@foobar.cz ktera maily dorucuje na fyzicke schranky. Potreboval bych zajistit to, aby se dalo vse, co dojde na tuto virtualni adresu, u klienta roztridit do extra slozky - na info chodi mraky blbosti, ktere treba nejsou oznaceny za spam a padaji do Dorucene posty.
Pravidla na adresu prijemce moc neplati, protoze prave ty spamy maji v To: nesmysl.
Idealni by bylo, kdybych odhalil, jak funguji pravidla v Transport Rules, protoze tam se da pridat treba do Subjectu volitelny text, podle ktereho bych pak filtroval na klientech.
Tak vyreseno. Nikoliv vsak pomoci Distribucni skupiny ale Mailoveho kontaktu.
Pak jenom v Transport Rules udelat pravidlo pro vsechny zpravy dosle na ten mail kontakt, ktere pripise do subjektu text a kopie posle na adresy prijemcu.
V Outlooku se vytvori pravidlo na ten pridany text v subjektu a hotovo.