
Navštíveno 1465x

Zdravím tata shání auto a chci se poptat na tenhle vůz. Co na něj říkáté? Nějaké zkušennosti s motorem poznatky na co si dát pozor při koupi? Doporučení? Nebo se tomuhle vyhnout?
-
[ Link ]
zkus se podívat na volvo klub na následující odkaz, je tam toho celkem hodně napsané. Motor je to renault.
[ Link ]
Tomu autu se vyhni dost velkym obloukem a k motorizaci se nepriblizuj na vzdalenost pul republiky......
Pozor uplne na vsechno, je to renault s volvo znakem ale s volvem to nema nic spolecnyho....
Nismo.Power nevim mam na jezdeni stareho megana kerej ma objetej svet nikdy sme do toho nedali korunu a furt jezdi Tata ma ted lagunu 1,9dci jenom jezdi byl sem s tim na dovce 1250tam a 1250km zpatky bez zavady jak je to mozny ze se teda nic neposralo podle me je to uplne jedno co si koupis za auto kdyz se o nej nepostaras bude se srat cokoliv

07.01.2013, 20:58 |
Hanes Jezdí ke mě na servis tři V40 s tímto motorem, všechny mají najeto 250tis a více, nismo má pravdu je to motoricky a převodově renault,ale stejně tak je to i mitsubischi carisma podvozkově, pro toto auto ideální volba výkon a spotřeba na normální ježdění, spolehlivé je to stejně každý common rail, mechanickou závadu na tomto motoru nečekej, má 75kw a ten drží, 88kw a silnější mají problémy s klikovými hřídely, ale to je dáno nájezdem 30tis km na olejovou náplň a bezohledností uživatelů.
Za ty peníze se dá ale sehnat lépe vybavený kus, volví sedačky s polokůží jsou výborný.
Pokud jsou kilometry poctivý nebál bych se toho, dobře ti poslouží.

07.01.2013, 21:23 |
kuja Stejnej motor mam v Lagune II, motor sam o sobe je dobrej, pri pravidelny udrzbe a poctivymu zachazeni se nema moc co posrat. Je tam Garret GT15 bez naklapeni lopatek a celkove je to motor dostacujici pro klidnou jizdu v tezsi Lagune :-) Jedinej pruser je EGR, je dost debilne resenej a je potreba ho pravidelne cistit. Vic nic :-) Mela by tam bejt i prevodovka Renault s jednohmotou, takze i naklady na spojku sou celkem priznivy. Pokud je tam 5ti kvalt, tak je trosicku problem s jednotlivym odstupnovanim prevodu. Prevodovka je dost kratka a pri obvyklejch rychlostech 30-50-70-90-130 toci motor na nektery rychlosti uz moc a na nektery zase malo. Ale zit se s tim da....A rozhodne se vyplati menit olej po 10tis. A jeste se mi osvedcilo pouzivat ridssi olej v zime a hustsi v lete. Ale mluvim jenom o motoru a prevodovce :-) Samotny Volvo V40 neznam :-)