Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > rada supermotard

 o Navštíveno 3434x o
o 05.01.2013, 18:46 | DITR
zdravim chlapi potrebuju radu naskytla se mi koupě yamahy tt600s za luxusni cenu v uprave supermoto. Tenhle kousek se bohužel startuje pouze nakopnutím ;( chci se zeptat mistnich znalcu jde tomu dodelat starter? popripadě jak je tahle uprava složitá


o 05.01.2013, 19:22 | LukeFab
Podle mě to nepujde,jedna se o tento kousek? [ Link ]
o 05.01.2013, 19:24 | DITR | Upraveno: 2013-01-05 19:27:44
jj toe ono ;) doklady sem k tomu sehnal takze to chci trosku upravit a postavit na znacky
tim si nejsem tak jisty ze by to neslo na forum motorkari sem zahlidl ze nekdo chysta na xtčku predelat startovani na elektricke tak.jit by to melo si myslim
o 05.01.2013, 19:30 | assassin
Tobe prijde zbastleny sto let stary tt bez papiru za dvacet jako super cena?

Nijak jednoduse tam starter dodelat nepujde, jinak ani nevidim duvod nutne tam delat starter, motard nepada obvykle v nejakem tezkem terenu, takze se nedostava do situaci kdy se blbe startuje pakou...

A teda motard bez papiru? S tim se mimo silnice jezdi blbe a na silnici bez papiru to smrdi prusvihem a na okruh je to nevhodny, tezky,slaby, podvozek asi nikdo neupravoval kdyz vidim z ceho tam jsou kola...atd..
o 05.01.2013, 19:33 | assassin
Ditr: aha tak papiry budes na to cpat jiny, ale i tak mi ta cena moc zajimava neprijde... Proc ti tak vadi kickstart? Xtecko ale existovalo ve starterove verzi,tt ne... Jako ono jde vsechno, ale nepujde to snadno, sam to nejspis nezmaknes kdyz se na to ptas a kdyz to fas nekomu udelat bude to stat majlant
o 05.01.2013, 19:42 | DITR | Upraveno: 2013-01-05 19:47:58
assasin na nauceni mysim ze to postaci a ukecat cenu nebude zase az takovy problem taky sem nerikal ze bych si to delal sam jen se na to ptam ;) kola neresim ty bych dal stejne jine ;) tak jako predni masku co je natom tak zbastleneho ? ja se v tom nejak moc nevyznam jezdil sem jenom na ninji zamlada a tu uz nemam ted se mi libi supermota.a na to abych se dotoho dostal si myslim ze by mi to stacilo;) z ceho je to teda poskladane kdyz je to podle tebe zbastlene? tt bylo se starterem neska sem to cetl na moto foru delalo se to ve 3 verzich kickstart mi nevadi jen mi prijde jednodussi zmacknout tlacitko nez po tom skakat jak ocas :D na to uz sem starej ;)
o 05.01.2013, 19:52 | DITR | Upraveno: 2013-01-05 19:52:59
a neber mou odpoved nejak spatne necham si poradit na motorce sem nesedel uz asi 4 roky a jezdil sem kawasaki ninju takze v tomhle se nejak nevyznam. navic jsem se docetl ze ttcka nejsou tak narocne na udzrbu atd atd
o 05.01.2013, 20:02 | assassin | Upraveno: 2013-01-05 20:11:17
No na ty motorce neni original snad nic, nema to ani papiry... Jak potom verit super stavu a peclive udrzbe? Kola jsou z nejake silnicni moto, navic kazde z jine. Maska naka univerzal, plasty skladacka z ruznych novejsich endur. Jestli se delalo ttcko se starterem tak budes muset sehnat vse co se na tom motoru lisi plus starter, obavam se ze kickstartove tt nema ani altik, ale jen civku zapalka a civku pro svetlo, tzn budes tam muset dodelat altik plus regulator dobijeni, samo baterka.... Jo a taky je otazka jesli to tt s baterkou nebude mit i jine zapalovani...Me to prijde jako kupa penez a prace...

Navic jestli si linej startovat moto pakou, nevim jestli sis vybral spravnou kategorii motorek... Motard neni zrovna motorka na kochaci vyjizdky.

Edit: ty upravy nebudou tak velky, koukal sem ted v rychlosti jaky ty tt se delali a ono to sko ma nejspis bateriovy zapalko, to co jsem psal by platilo u tt-r ktery baterku nemelo a ktery jsem mel v hlave, o tom jsem totiz svyho casu uvazoval, je totiz lehci a vykonejsi..
o 05.01.2013, 20:03 | /// MiŠeL /// | Upraveno: 2013-01-05 20:11:30
se startérem se dělala TT E bez TT R
mam (E) a na udržbu je to pohoda za 4 roky jsem tam měnil jen olej
Ps: radši se na tom projeď až zjistíš jakou to má kompresi tak uvidíš že někde na poli s botama od bahna to není žádná hitparáda :-))

assassin: plasty jsou origo kromě přední masky
o 05.01.2013, 20:13 | DITR
assassin to sem napsal jen tak ;) to vis ze mi to nevadi jen je proste dnes jednodussi zmacknout tlacitko a taky sem nikde nepsal ze se chci kochat ;) uvidime jak pujde s cenou dolu ale nejak extra se mi do toho po precteni prispevků nechce
o 05.01.2013, 20:13 | assassin
Misel, ono to nekde na poli nebude zadna hitparada ani na tech silnicnich kolech :-)

Btw ma husqvarnu s kickstartem, takze trosku predstavu mam..
o 05.01.2013, 20:16 | DITR
tak poradte mi chlapi fakt to chci jen na opraseni abych nezakrnel samo ze pak bych to dal na znacky aprodal a kouoil nejakou ktm nebo husku nejradsi bych to koupil hned ale zase po tech 4 rech letech na to sednout a hned to nekde polozit ;( nevim no tohle kdyz polozim tak me to nebude tolik srat
o 05.01.2013, 20:21 | assassin
Dotr: hele zas se nerid jen tim co tu naplacam ja, uz se kolem motorek motam moc dlouho a uz pro me treba ty obyc stary motorky "nejsou dost dobry"
Muzes se zeptat na motorkarich, ale jak to tam znam tak tam budou jeste kritictejsi. Zalezi kolik to bude stat ve finale, porizeni plus papiry... Taky zvaz jestli dokazes udelat stk...pochybuju zes sehnal papiry se zapsanejma sedmnactkama... Proste ma tenhle kup podle me velky rizika a chce to zvazit. Taky je otazka jestli si vyrazne limitovanej rozpoctem nebo jestli bys dal i vic a tohle ti prislo jen jako vyhodna nabidka.

Jestli by pro tebe nebyla lepsi novejsi fmx650 od hondy nebo xt660x... Drazsi, opravdovy motardy to nejsou, ale stylove jo, pohodova udrzba a bez problemu. Tyhle stary tt apod jsou spis jako polotovar pro nekoho kdo se v tom umi vrtat...
o 05.01.2013, 20:24 | Vencaf | Upraveno: 2013-01-05 20:25:58
nešel bych do toho, přestavba na elektrostartér je nesmysl-je to na jinej motor a předělat elektriku, nemá to papíry-rizikovej původ, je to evidentně napadený kutilem, takže za mě NE
startování pákou je to poslední, co by mi vadilo..
o 05.01.2013, 20:29 | DITR
omezeny financema nejak nejsem ale chci kupovat e60tku takze tohle mi prislo docela v pohode na nauceni. chlapi diky moc za rady necham si to projit hlavou ale asi radsi jeste pockam a koupim neco jineho
o 05.01.2013, 20:30 | x.fred
kup rovnou KTM a neřeš to
o 05.01.2013, 20:35 | /// MiŠeL ///
Vencaf: ja sem se byl jednou podívat na jednu 600R a ta páka mě tak jebla po noze,že sem si to raz dva rozmyslel :-)
o 05.01.2013, 20:37 | DITR | Upraveno: 2013-01-05 20:39:22
me tam hlavne zarazi ze je to bez papiru! borec rikal ze to od nekoho kupoval a ze to bylo v depozitu a bla bla bla a pak ze uz frajera nesehnal tak to nechal tak kdo vi jak to je jako papiry nejake sou a stk nebude problem ;) ale prcam to radsi pockam a pujdu do neceho novejsiho. na tuhle jsem se proste jen ptal nevim ani cim me tak zaujala


mišel :D ja to znam me uz to jeblo tolikrat za mych mladych let :D to je jedinny duvod proc sem resil starter
o 06.01.2013, 13:38 | LukeFab
radsi přišetři a kup něco co za to bude stat. celkove motardy jsou nejnakladnejší motorky,tak s tim počitej,ale srandy si na tom užiješ nejvic
o 06.01.2013, 14:16 | /// MiŠeL ///
nmyslím že člen ALi do toho sportu dělal mohl by ti poradit
o 06.01.2013, 15:25 | Nora
já měl od 17 let několik kickstartů i na XT Tenere která je o nějaký ten kus větší a i při 60kg co jsem v té době měl jsem to natočil i v nazouvácích napoprvé...
o 06.01.2013, 15:26 | LukeFab
staci se to naucit nakopnout,chce to zkouset. starter je ale vzdycky pohodlnejsi
o 06.01.2013, 16:04 | Bucci
zlatá, stará, dobrá nakopávačka... prostě klasika... když funguje dekomprese tak jak má, tak nevidim důvod proč jí nepoužívat....
o 07.01.2013, 10:14 | Alííí
Vicemene maji pravdu vsichni nademnou (vyjma jedine rady "kup KTM a mas to") :-)
Pokud chces vylozene supermoto, kup neco co se vyrabi seiove, jsou na to lehce k sehnani dily, atd.
Pokud nejsi uplne strelec, za vyborny penize se da sehnat Suzuki DR400Z, je lehka a staci. Pak je spousta XT660X, ta je sice tezsi, ale zase odslouzi hodne moc a vydrzi. Financne narocnejsi uz jsou pak novejsi Husqvarny, a za soucasny top je asi povazovan Husaberg. Ten je ale spolu s KTM uz dost predrazeny a zbytecny.
Moje doporuceni je urcite Husqvarna, modely od roku 2004 jsou cenove hodne dobre dostupny a fungujou. Ja jsem ale HQV possitive, takze zaujatost.
o 07.01.2013, 11:11 | LukeFab
za me rozhodně ne drztko.Je to strasne slaby,sice to ma dobry servisni intervaly,ale tim to končí.KTM ani Husabergu bych se vůbec nebál.Na tom už je sranda a trochu to jede.
o 07.01.2013, 11:22 | Nora
LukeFab: slabé???
o 07.01.2013, 12:04 | LukeFab
ano,řekne ti to každej majitel i ja sem na tom jel,proste tomu chybi vykon.Na začatek dobry,klidne jako prvni motorka,ale tech 25kw tě přestane brzo bavit a takovy upravy jako jinej karbec a tak se podle mě nevyplatí. Když už motorku jakože motard,tak XT660X jak psal ALiii
o 07.01.2013, 12:11 | Nora
srovnáváš nesrovnatelné, DRZ je pro zábavu, malé, lehké a luxusně ovladatelné, vykroutit z toho větší výkon zase takovou raketu nestojí. Zato XT660X je těžká megera, s ne zrovna dobře vyladěným motorem a na tragickém podvozku. Motardů jsem měl několik od starého přestavěného DR600 až po VOR 530SM, tak mám s čím srovnávat. A pokud chtěl staré TT co mělo 45 koní a DR400 má 40, což zase tak velký rozdíl není a na váze to znát pude.
o 07.01.2013, 12:51 | LukeFab
hlavne drz me přijde strašně předražený. Za ty penize se da proste sehnat lepsi stroj.
o 07.01.2013, 15:50 | Bucci
Mišel: ta nakopávačka tě kopla, protože dekomprese nešla jak měla..., což už stařičkejch DR600 byla dost častá vada (mluvim o rv 86 - 92), taky jsem kdysi dávno dostal šlehu, že jsem myslel, že mam zlomenou nohu.... ale garantuju ti, že když je vše jak má bejt, je to nejlepší způsob startování... ono u motorek do terénu platí to, co u Italskejch aut - čim míň elektroniky, tim líp...
o 07.01.2013, 16:27 | Nora
Bucci, tak tak dekompres na starém DR se dal na lanku seřídit. Po jedné debatě s otcem jsem mu předvedl, že to jde nakopnout i bez dekompresu, napoprvé jsem to nepřetlačil, napodruhé už ano, je to jen o cviku a švihu...
o 07.01.2013, 16:45 | DITR
ja ro resil jen kvuli toho ze sem se chtel zase po par letech projet ninju sem prodal ta uz me nebavila. tenhle styl motorek se mi libi a chtel jsem si pouze obcas zajezdit a zablbnout natom. samozrejme ze pokud by me to chytlo tak volba je jasna ktm ale do zacatku sem myslel ze by tohle stacilo navic je to za 20 a pujde jeste ukecat. nerad bych totiz koupil ktm a bez jakychkoli zkusenosti na techhle strojich na to sednul a nekde to rozflakal to by me mrzelo! nechci davat ani 40-60 tisic za drz atd za tu cenu uz sou ktm a husky;) proto sem se ptal na tohle tt jen do zacatku
o 07.01.2013, 16:54 | LukeFab
hele já přecházel z FZ6N na ostryho motarda Husaberga FS650 a zvyknes si na to zachvilu,razeni a celkovevsechno je jiny,ale zvykneš si rychle a hlavne,tohle když položíš,tak nejsou takový škody jak na kapotované motorce co váží 200kg,většinu pochytaji blastry.
o 07.01.2013, 17:00 | DITR
jo to jo to verim ale jak rikas presedl si ja mel 4 roky pauzu na masinu se nesahl :D navic se mi natom zabilo par znamych tak sem.na to nemel ani myskenky chtel jsem tohle na obcasne vyjizdky kolem komina zadny extrem proste zajezdit jak clovek ne jako prase na sportu obcas si to vzit po zadnim a tak nic narocneho navic vyhoda je ze ma dlouhe servisni intervaly a kdyz sem se bavil s borcem tak je tam delany pist a klika jen to chce sestelovat ventily jinak je vse ok ja proste nevim ;(
o 07.01.2013, 17:22 | LukeFab
tak člověk se může zabit i na 125ce žejo,je to celý o hlavě,hlavně když k tomu ta motorka podbízí jet jaksi mimo povelený limity. Hlavně to drz co koukam stejně začíná na nějákých 70tkč,což je prostě moc.Taky asi zaleží co chceš na tom dělat. Pokud jen tak kolem komínu a občas to zvednout na zadní,tak to jde asi na každým "motardu" a svezeš se s tim i po polnačce. Pokud bys chtěl víc srandy,tak by to chtělo něco s víc výkonem,ale tam bys potřeboval už těch 70 a víc.
Třeba tahle huska ma super intervaly a i cena je myslim uchazejici [ Link ]
o 07.01.2013, 21:00 | Alííí
Je mi jasný, že každej potřebuje mít v techničáku 200PS a ještě si to nechá vytetovat na čelo, ale myslim si, že držku si rozbiješ i na fichtlu.
Osobně bych si v nízký cenový kategorii a nákladech na provoz vystačil i s DRZ.
[ Link ]
o 07.01.2013, 21:27 | LukeFab
Ja jen rikam,ze za stejny prachy za co koupi drz může mit treba tu Husquarnu 610 IE a to už je jiná po všech strankach
o 07.01.2013, 21:37 | Alííí
610 ještě asi nebrat, zbytečnej pravěk. Bral bych až modely od 450 a 510 generace.
A zase radši držák DRZ než olítanou Husku bez servisu. Je to kus od kusu.
Blbý je, že každej kupuje supermoto víceméně na naučení jízdy po zadnim = co majitel, to dobitější stroj.
o 07.01.2013, 21:49 | LukeFab
Myslim,že tahle Huska ma dokonce už vstřikovani,což je lepsi.V tehle kategorii se težko radi,chce to vic penez.Kdybych kupoval novejsiho motarda tak Husaberga FS 570 nebo KTM 450SMR,nebo Husku 510R,ale to je s cenou už uplně jinde.Nejlepsi by bylo kdyby se sam na DRZku i na te 61O projel a uvidi,pokud do toho vubec bude chtit dat tolik penez
o 07.01.2013, 21:51 | Nora
LukeFab: jel jsi někdy na některém z těch motardů co jsi naposled vypsal??
o 07.01.2013, 21:55 | Alííí
Já včera SM510R ('2011) zaparkoval doma, po dvou letech se zase konečně trochu povozim... :-)
o 07.01.2013, 21:56 | DITR | Upraveno: 2013-01-07 22:00:10
samozrejme ze ktm a husky sou masiny na jine urovni prachy sou ale chci kupovat auto a tohle sem chtel opravdu na vyblbnuti chytnout riditka a jet o nic vic mi nejde nez to unavne denodenni toceni tim koleckem ktsremu se rika volant navic jak koukam tak frajer u toho tt zvedl cenu a nejak me na to presla chut po precteni tohohle vlakna asi se dam na vase rady a mrknu po nejake husce nebo ktm sice je asi nesmysl davat 60 tis a vic za lepsi stroj ktery budu mit v garazi a nakopnu ho max o vikendu
o 07.01.2013, 22:10 | LukeFab | Upraveno: 2013-01-07 22:10:59
jo drz na dvouch,tu husku ne proč?Tu husku chce kupovat kamos co mel DRZ,ale tak co sem o te husce četl,tak je to celkem v pohode,silnejsi jak drz,intervaly ted nevim,ale tusim jak drz(5000km?).Jinak ta 510 je taky o hubu servis po 8mth.To už mám lepší i já po 15mth.

Alííí: nahod fotku !
o 07.01.2013, 22:33 | Nora
No že doporučuješ takové kladiva na čarodějnice, to si normální člověk neužije a vůbec nevyužije
o 07.01.2013, 22:43 | LukeFab
fs 570 ma myslim intervaly po 15mth,to se už celkem da,ale to už je cena ojetiny tak 140tkč. Tech 15mth se dá,když člověk nejezdí okruhy,tak se dá i něco protahnout.Furt lepsi jak u ostrych po 5mth.Ideal je 690SMC po 5000km
o 08.01.2013, 13:07 | assassin
Aliii: no nekecej, takze bude zase legrace :-) ja uz mam husku ready, jen cekam na zadni pneu od PetraS a muzu litat :-)

LukeFab: ten novej berg uz je stavenej dost "zavodne" vse odlehceny a vysponovany na max, na tom starem (450/550/650) slo ten servis dost pretahnout proti doporucovanemu..provoz toho novyho vyjde draz ikdyz to na prvni pohled nevypada.
o 12.01.2013, 22:04 | Alííí
assassin: No už je to tak, nedalo mi to. Přišla super nabídka, zánovní stroj. Komplet Akrapovič, vzadu 5,5", eloxovaný víčka i zespod motoru, prostě lahůdka. Dodělám jen polepy, upravim barevně kombinézu, a jedem dělat bordel jako za mlada. :-)
Dneska jsem jí ohřál, ale vydržím radši do března.

foto k příspěvku  od Alííí

o 12.01.2013, 22:20 | LukeFab
no tyjo,mas to krasny!!! btw nemas nahodou zvedak na moto navic?
o 13.01.2013, 18:46 | Alííí
Náhodou ne, ale jde udělat za pár kaček, ne? BTW ten muj je dost vysokej, budu muset poladit...
o 13.01.2013, 22:49 | assassin
Aliii: no hezky pekne, jsem zvedavej ja pojede tahle baworska :-) prej je ten bmw motor krasne plynulej a jede odspod jako berg... To retezovy kolecko v ose kyvky se mi taky libi... No me asi dlouho ta 410 bavit nebude a nebo jeste driv umre, na novejsi mi zatim ale stale neprebejva a ty bergy jsou uz ted nedostatkovy zbozi... Takze stejne asi taky skoncim na hqv... Na 2011 nebude urcite, tak asi neco predtim a konverze z fi na karbec :-)
o 13.01.2013, 23:29 | LukeFab
ja chtěl vyloženě berga a tak sem psal všem co ho měli na motorkarich na profilu,že bych to koupil a poštěstilo se mi
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3303 sekund.