Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 10W-60, nebo 5W50?

 o Navštíveno 3005x o
o 28.05.2012, 10:10 | Meda
Pouziva nekdo misto 10W60tky 5W50tku? Dostal jsem doporuceni na Fuchs, pry obsahuji molybden, ze nejsou spatne, Mobil 1 taky vsichni chvali..

Podle vyrobce ke me jen Castrol TWS, ale chtel bych zkusit tu 5W50, PRY lepsi..


o 28.05.2012, 10:26 | Tuner#2
Do jakého motoru? Jak moc upravený?

10W60 je hustější olej vhodný na delší zatížení vysokou teplotou. Oproti tomu 5W50 snese o něco méně, bude mít při zahřátí menší mazací tlak, ale zase za studena bude mazat lépe čli bude vhodná na kratší zatížení, kde před startem není moc času ohřát důkladně motor.
o 28.05.2012, 11:52 | Meda
Seriova M5 E39, 400ps, do budoucna maximalne svody + upravena jednotka, takze upravy nejsou a temer nebudou.. Jezdim s tim denne, uzivam si to porad, ale okruhy nejezdim..

Pry je s tou 5W motor "min hlucny" (VANOSy) a zere mene oleje..
o 28.05.2012, 21:28 | mikevr6
no ja chci zase prejit z 5w50 mobil na tws 10w60 kvuli tomu ze olej je ridsi tak trosku zarachoti nez se natlakuje napinak,je to m3 3.0
o 28.05.2012, 21:50 | Tuner#2
Tak tak, 5W50 nemůže způsobit menší hlučnost, ba naopak...
o 29.05.2012, 07:48 | Syrup
Vubec bych nelaboroval a do M5ky lil samozrejme 10W60, ktera je tam predepsana, asi vedi proc. Jen se to proste musi zahrivat..
o 29.05.2012, 08:11 | Meda | Upraveno: 2012-05-29 08:12:18
No dobre no :)

Jen je mi tedy zahadou proc s tim tolik lidi laboruje a podava kladne reference..
o 29.05.2012, 08:18 | xenonman
když jsem měl m3 každý říkal určitě 5w50 tak nevim proc :-)

jinak pokud by si chtěl mám tu tenhle olej co mi zůstal po autě
o 29.05.2012, 09:00 | Nismo.Power
50ka to nepřežije když tomu dáš záhul někde, 60ka je mnohem odolnější na velkou teplotu..... rozdíl mezi 10w a 5w bude v těhle olejích mizivej...... pokud bys chtěl mít hlučnější vanos tak třeba 20w-60 motul 300V to je aspon olej s velkym O ale neni vhodnej pak na zimní podmínky je jen přes jaro/léto ;-)
každopádně vanos je peklo takže tam bych stejně radši moc nelaboroval pokud už teda nerachtá.....
o 29.05.2012, 09:01 | RedBaron
10W-60 je lepší na čistě okruhové nebo závodní ježdění "furt plnej", ale 5W-50 je určitě lepší do provozu. Nicméně bych tam taky dal to, co předepisuje výrobce. Menší hlučnost těžko způsobí 5W-50, možná u jiných běžných ne-///M motorů, kde je standardem 10W-40 a v porovnání s ním, ale určitě ne při přechodu z 10W-60.
o 29.05.2012, 09:04 | RedBaron
No jo, Nismův mýtus o Vanosu stále graduje a už se pomalu sune k pekelným branám :o))) [ Link ]
o 29.05.2012, 16:22 | Honza2.016v
50tka a npeřežít? jde o to jaká, když některá 50tka předčí důležitejma parametrama některý 60tky... jezdím 50tku dost dlouho a zatím sem ji nikde neuštval... a to mam jen výměník voda-olej a motor co ten olej doslova vaří...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5221 sekund.