
Navštíveno 3527x

Čeká mě nejspíš dojíždění do nové prace. Ještě není úplně jisté kam ale nejspíš dojíždět budu. Tak se budu muser ponížuit a jako naprostý odpůrce nafty pořídit nějakýho ropáka z důvodu abych měsíčně jen 20tis. neprojezdil do práce. Rozpočet bude zhruba 30tis. chci něco co trošku bude vypadat jako auto takže žádná felicie ani golf 2,3, a podobný mrtvoly. Požadavek je jedinej, nehodlám do toho auta strkat ani korunu, prostě chci abych sednul nastartoval a odjel a to jak v létě tak v zimě. Nějaký základní servis samozřejmě udělám. Případně pokud by nebyly kamna tak něco na lpg ale to v týhle ceně netušim. Nechám se inspirovat, zatím mám ještě nějaký čas na vybírání.
hodne stesti :-)
auto bez investice za 30k nevim nevim :-)

30.03.2012, 15:38 |
CVakk so pak spočítej, až budeš jak daleko budeš jezdit, za jak dlouho těch 40tisíc (pojistka, přespis, servis) projezdíš... jestli to má cenu
sednout a jet je ta felicie -)
treba stara E36 325ka co 4 roky stala v garazi, mel sem ji rok a vzdy jen sednul a jezdil. Udelal sem jen olej, svicky a novou baterku a jinak nemela jedinej problem. Ted mam alfu romeo 156ku a taky jen sednu a jedu. Zatim taky zadnej problem. Ale je v ni dvou litr benzin takze tam by se toho tolik neusetrilo. Jinak pokud se naseru tak ji prodam a budu dojizdet sedmičkou :o))))
sel bych do toho volva, v lpg to bude zrat naprosty kulovy a porad je to solidni auto
a co koupit za 20tis kolo? To bude absolutně nejlevnější :D
106 1,5d - nesmrtelne auto, ale je to tragedie traktor s nizkou spotrebou

30.03.2012, 18:45 |
PK nebo za ty peníze co vrazíš do jinýho naftovýho auta dej 740 do plynu a budeš vysmátej ;-)
taky bych to viděl na šlapohyb, ušetříš a ještě si protáhneš perka :D
Kolo? To zase zacne zrat P3RF3KT, ne? :-D
bych koupil nejakej pelecj eskorta 1,8td a až to umře tak to umře :D
ale lepší věc spíš dát LPG do e38 a modlit se aby si měl čim jezdit do práce :) pokud by se nerozbila tak zcela nejlepší nejlevnější dojíždění....
OT: každej druhej tady plive na naftu, jak patří do kamen, jak je drahá na servis, že by jim to nemohlo do baráku, že to co se ušetří na naftě padne na opravy...koupí se velkoobjemovej benzín a super svezeníčko. no, jenže jakmile dojde na víc km, tak se to začne zajídat...
zvláštní. a tohle nemyslím na nikoho konkrétně, to jen taková moje obecná poznámka...
btw co to do nebes vychvalované LPG?
dyť LPG tady padlo.....
nafta patří do kamen......to se týče hlavně starejch aut, u novejch aut už je nafta tak přetechnizovaná a dohnaná naprosto na konec svejch sil že se to jen sere, sere a sere......
a viděl mě tady někdo někdy nadávat na normální naftovej motor ? nemám lautr hovno proti starejm dobrejm naftám ale to se rozhodně nebavim o době starý oktávky 66kw ale ještě starší.... stačilo mít třeba 3litry na 60koní který jely na krouťák a tyhle motory několikrát přežijou každý TDI který bylo vyrobeno zrovna dneska a je předurčeno k dožití se maximálně 200tisíc s velkou dávnou štěstí a nadutou peněženkou stejně tak jako současnej tlak na liště nafty....

30.03.2012, 21:52 |
jzxr | Upraveno: 2012-03-30 21:59:16
jako Luke, taky se vždycky bavím u řečí typu nafta patří do kamen atd, jenže ejhle...když jsem jezdil 15000km/rok tak jsem jezdil benzín V6 a byl jsem náramně spokojený...jenže teď jezdím 40000 za rok a došlo na starý dobrý TDi při propočtu co bych projezdil s V6:)
pro Perfekta:vážně čekáš že ti bude někdo nabízet mrtvolu G3 TDi za 30000 ve stavu sednout a jezdit? pobavil jsem se hnedle dvakrát, taky dobrý:)

30.03.2012, 21:58 |
jzxr i když TDi jsi nepsal tak možná 1.9D za ty prašule seženeš ale i tak nevěřím ni náhodou ve stavu bez investic...
hele s tim lpg to me vubec nenapadlo :) sedma se nesere takze to bude jezdit furt :))) pokud se neposere to lpg. Nikdy sem to v nicem nemel a nikdy na to nejezdil tak vubec nevim.. ale napad je to dobrej
jzxr: mozna to vyznelo jinak nez sem to myslel. Mam na mysli mrtvolu jakoz to vzhled auta. G3 je na prosto hrozny auto stejne jako felicie. Nemyslel sem to jako motorove. Nechtel bych to ani v 1a stavu

30.03.2012, 22:09 |
vinzek fa | Upraveno: 2012-03-30 22:10:08
a nedavno si jezdil astrou no to potes -)) nedej boze matizem

30.03.2012, 22:16 |
jzxr v tom mě nezbývá než souhlasit, G3 se mě taky nelíbí a je to naprosto vzhledově nezajímavý auto...nechápu že jsou lidi co jedině VW...od VW se mě vlastně nelíbí asi nic:) ale starý dobrý TDi 66kW se jim povedli, to je taky fakt...

30.03.2012, 22:22 |
bobmasitr | Upraveno: 2012-03-30 22:24:04
Felicie se možná nemusí líbit ale na její obranu. Levná,blbuvzdorná,levnej provoz, poměrně i spolehlivá. Když člověk nenarazí na shnilej kus tak s ní může leta jezdit na chalupu do práce atd. Nebude tě trápit šrám sem a tam, což třeba u toho BMW by mě sralo kdyby mi to někdo škrábl to je taková srdcovka. Ale Felda? Vrakáren po republice je tolik že se prostě nestane, že se něco nesežene. za 30 je sice na feldu dost. Ale 30 tis na auto abych do toho nemusel vrazit :D :D noo jak již někdo psal hodně štěstí, žiješ v ČR zde není nic zadarmo :) Jinak taky bych se třeba rád vozil např v BMW 7 i když na plyn, ale na takový auto to není jen o spotřebě, ale cena ND. Kdo chce luxusně žít, musí mít i na opravy. Nebo si koupit americký auto, který je spolehlivý ale holt si vezme.

30.03.2012, 22:25 |
P3RF3KT | Upraveno: 2012-03-30 22:25:42
tak o felde v ropě vim za 11tis. ale jak rikam popremejslim hodně o tom lpg :)
vinc: doba se mění :o))
srovnavat G3 s felckou to snad ne ;-);-);-) designove je to vec oka, technicky to muze srovnat jen covek co o autech naprosto nic nevi;-)
jinak kdybys segnal G3 GT TDi tak bys udelal velice dobre, g3 je delnik auto jako takovy, proste se to nesere taka mel bys tam nejpovedenejsi naftak od vw vubec a jezdil bys za 4 s tim ze by ses svez jak podvozove tak vykonem neb s 81kou jede g3 dobre. .... srovnat s felckou no boze to bylo tragicky auto uz kdyz vyjelo poprvy na silnici resp od favorita zadnej prinos jen obly tvary stejne jako favorit nebyl prinos od posledni skodivky teda spis favorit byl horsi......
a ze ja se zastanu vw to neco znamena uz to nedelam casto, a nedelam to vubec proto ze sem koupil holce g3gti
pokud chces jezdit a neinvestovat, tak kup felicii nebo G3 v nafte. vsechno ostatni je o nicem. Servis luxus a spotreba smesna. Pokud chces hrat frajera s necim co vypada, tak budes muset trosku priplatit. Jinak jak pise nismo, G3 gt tdi je idealni kombinace, jen myslim ze za 30 to nebude zadna slava...

30.03.2012, 23:51 |
Rudi jako Luke, každej nadává, jak jsou nafťáky na hovno, že zlatá V6, V8 atd...ale když se s tím má jezdit denně x km, tak najednou zlatá nafta a klidně prastará :-)
když bude stačit naftová atmosféra, tak tím líp, nicméně za zajímaovou cenu kolem 30tis. budou třeba TDI od VW koncern - Ibiza, Toledo, Golf, Passat B4

31.03.2012, 09:19 |
vypuk Kámoš nedávno "zainvestoval".. koupil starou Lagůůůůůůůůůůůůůůůůůnu, lije do toho olej v akci z akcí v obchodech a "tankuje" za 25 a míň litr.. ;) Prostě pořiď starej dýzl, lij do toho řepkovej olej, na zimu se postarej o rozhřívání oleje a jezdíš za pár korun, i když za tebou půjdou cejtit řízky ;)
Tak to tu oživim trochu. Sedma je už 14dní v plynu a musim říct že naprostá spokojenost. Divim se že mě to nenapadlo samotnýho. Mám za sebou s plynem už něco přez 1500km a zatim naprosto bez problému. Co se čísel týče tak instalace stála 34 000,- narvali mi tam 85l nádrž a v přepočtu jezdim jako za 7l benzínu. Při mém denním nájezdu se mi každých 1000km ušetří 2000,- Kč takže za krásných 7 měsíců mám tu ,,šílenou" investici zpět :)


25.04.2012, 13:36 |
bafis Kde Ti to delali ?? Zacinam vazne uvazovat, ale tady u nas to par lidi nedoporucuje, vid Rudi :(
v Písku, u nás v ústí mi nabízeli cenu 39tis. V písku jak sem psal mě to když počítám i palivo za cestu stálo 34tis. s tim že sem auto odvezl jen do Prahy kde sem ho předal a za 2 dny si ho v Praze zase vyzvedl. Jinak samotná instalace stála 32tis. Než sem do toho šel konzultoval sem to s x lidma co maj bmw jak e38 tak e65 a všichni si to nechali dělat tam kde já a jezdí už na to roky a x tisíc km a všichni bez jediného problému. Tak doufám že na tom budu stejně.