
Navštíveno 2118x


26.01.2012, 19:41 |
Jazzy Ahoj,na kamaradove aute sme sundavaly originalni kridlo a resime jak zakytovat ty diry po sroubech co jej drzely,je to cca desitka sroub mozna mensi rozmer.jak kytovat vim,ale jak to udelat aby se ten kyt tam udrzel?nejak to zespod podlepit???Nejak nevime..snad ma nekdo podobnou zkusenost a poradi.Diky

26.01.2012, 20:49 |
Komba Jestli tam máš díru po desítce šroubu,tak v klidu vem kit se skelným vláknem(je zelenej) a zamázni to,větší vrstvou a na každý straně jí trochu naboptnej a roztahni,jako bys rozklepal nýt :) ... dělal jsem díru po stěrači což je někde na 18 možná a v pohodě.
Pak klasika zabrousit dál kitovat dle potřeby....

26.01.2012, 20:56 |
1kw Já osobně vždycky díru zavařím a poté kit. Pro jistotu.. :)

26.01.2012, 21:24 |
petis jako 1kw. Stejně to budeš must lakovat tak určitě zavařit.
a pokud nemas moznost to zavarit, tak tu diru zaklepej mirne dovnitr, aby to vypadalo jako.... no nevim jak to pojmenovat... proste jako trychtyr :-) a to pak prekytuj, aby nebyly ostry hrany a ten kyt mel na cem drzet.... a zespoda to klidne necim podlep... idealne nejakym dvouslozkovym lepidlem...

26.01.2012, 21:41 |
JR Urcite zavarit

27.01.2012, 19:01 |
Jazzy super panove,moc dekuji za rady,udelame to nejspise jak pise Komba,lakovat se nic nebude,protoze na to prijde folie,takze se to pak jen zabrousi,snad to bude v pohode.

27.01.2012, 22:19 |
swep kdyz to nezavaris a urve se ti to, tak to pod folii bude videt, aby si pak z toho nebyl nestastny
jj, folie neschova o moc vic, nez lak. pokud se ti to propadne, tak jsi v <>

27.01.2012, 22:29 |
JR Folie potrebuje dobrej podklad .... Hodne lidi ti tu dobre poradilo a ty sis vybral tu nejhorsi variantu. Ja to na aute mit nebudu, tak je mi to jedno :)
M10 zas tak velká není, ten kit by si s tim mohl poradit, ale když už něco dělám a na to má navazovat další věc která bude taky něco stát a má sloužit dlouho + udělat trochu parády, tak to dělám pořádně..
takže jako JR

28.01.2012, 15:59 |
Komba Jako určitě moje rada neni špatná,je to první nejjednidušší zkušennost co funguje.Ale už záleží jak moc to chce dál ošetřit,jaká bude úprava a to vim až teď,že chce dávat folii.
Co se týče 8-10mm díry,tak to jen tak nezavaříš,leda bys ze spodu,zevnitř dal plíšek a ten bodnul a pak vzniklou prohlubeň zakitoval tak jako tak.Ale zase otázka zda se z druhé strany dostaneš.Na čem to vůbec děláš? ;)

28.01.2012, 16:07 |
petis Komba: a co vystříhnout kolečko z plechu a přes magnet ho chytnout v díře a bodnout, následne zavařit. Tak by to nešlo?:-)
Když bych si stím chtěl pohrát tak pak pořádne vyčistit, Cínovací pastu, a pak to zacínovat. přebrousit a plnič. a je hotovo:-)

28.01.2012, 16:59 |
Komba To víš magnet mě hned nenapadl:) taky možnost,ale zase jde o přístup z druhé strany pro ošetření proti korozy.Jestli je to například křídlo na P405 sedan,tak tam je místa dost.
jestli je to napriklad kridlo na P405 sedan, tak radeji koupim za 500 novou kapotu :-)